Kjøpsvilkår
Priser
Alle priser inkluderer mva (25 %)
Generelt
Er du under 18 år må verge godkjenne bestillingen For private forbrukere gjelder forbrukerkjøpsloven og fjernavtaleloven, som også omfatter beskyttelse for salgsselskapet.
Swehealth tar forbehold om sluttsalg og eventuelle bilde- og skrivefeil på nettsiden, for eksempel feil i produktbeskrivelser eller tekniske spesifikasjoner, feilpriser og prisjusteringer (som endrede priser fra leverandører, valutaendringer) eller feilinformasjon om hvorvidt en vare er på lager. Swehealth har da rett til å korrigere slike feil og til å endre eller oppdatere informasjonen når som helst. Dersom det er oppgitt feil pris på en vare som Kunden har bestilt, vil Swehealth varsle Kunden om dette og avvente Kundens godkjenning av den korrigerte prisen før Swehealth går videre med bestillingen.
All bildeinformasjon på Nettsiden skal kun sees som illustrasjoner. Slike illustrasjoner kan ikke garanteres å gjenspeile antallet varer kunden vil motta eller det nøyaktige utseendet, funksjonene eller opprinnelsen til varen.
Ordrebekreftelse:
Når vi har mottatt bestillingen din, sender vi deg en bekreftelse til din e-post med informasjon om bestillingen din.
Sjekk nøye at all informasjon er korrekt.
Dette er et verdidokument og fungerer som et garantibevis som bør lagres. Hvis du ikke mottar denne e-posten, er det viktig at du kontakter oss så snart som mulig. Feil e-postadresse kan for eksempel: bety at informasjonen ikke kommer frem.
Ta kontakt med kundeservice dersom noe ikke stemmer, når du kontakter oss er det fint om du har ordrenummeret ditt.
Betalingsalternativer
Kredittkort
Sikker kortbetaling via vår betalingspartner Stripe, som aksepterer alle vanlige kort som VISA, MasterCard og American Express.
Vi lagrer aldri kredittkortnummeret ditt, i stedet formidles betalingen av Stripe med sikker kryptering. Stripe er sertifisert i henhold til PCI-leverandørnivå 1
Dette er det høyeste sertifiseringsnivået som er tilgjengelig i kortbetalingsbransjen.
Det er ingen gebyr for kortbetalinger.
Bankoverføring
Du betaler på forhånd til vår bankkonto. Det tar ca. 1-2 bankdager fra du foretar betalingen.
til vi ser det, noe som forsinker leveringen litt sammenlignet med andre betalingsmetoder.
Faktura
For fakturaer sendes bestillinger kun til registrerte adresser.
Vi samarbeider med Svea Ekonomi AB. For å kjøpe mot faktura må du oppgi personnummer eller organisasjonsnummer. Forutsetningen for å kunne handle mot faktura er blant annet at du er registrert i folkeregisteret i Sverige og er over 18 år. Du må ikke ha noen betalingsanmerkninger.
Fakturabetalingsbetingelser er 14 dager.
Delvis betaling
Ved delbetaling sendes bestillinger kun til registrerte adresser.
Gjennom vårt samarbeid med Svea Ekonomi AB kan du signere en kontokredittavtale og dermed kunne betale for kjøpet ditt på avdrag. Du velger kredittperiode ved å krysse av for det kampanjealternativet som passer deg best. Kjøpet kan alltid betales i sin helhet når som helst, før forfall.
En standard kredittsjekk gjennomføres etter at personopplysningene er oppgitt i kassen, i noen tilfeller betyr dette at det tas en kredittrapport. I så fall vil en kopi av kredittrapporten bli sendt hjem til deg.
Hvis du har spørsmål, kan du ringe 08-51493113 for mer informasjon.
Eksempel på effektiv rente for et kjøp på SEK 10 000, løpetid 12 måneder, 0 % rente, ordningsgebyr SEK 195, kredittgebyr SEK 29: 10,68 %.
Generelle vilkår og betingelser finner du her.
Standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon finner du her.
Leasing
Vi tilbyr leasing, Les mer her
Angrerett/retur:
MERK Ved retur er det viktig å kontakte oss før du returnerer varen.
Private forbrukere har rett til å heve kjøpet innen 14 dager i henhold til fjernavtaleloven. Angreretten gjelder i henhold til nevnte lov kun dersom varene og originalemballasjen kan returneres i vesentlig uendret stand.
Varene skal ikke brukes, returfrakt betales av kjøper. Legg alltid ved emballasjen i ubrutt stand med originalemballasje
Når vi har mottatt varene, refunderer vi umiddelbart hele kjøpesummen eksklusive eventuelle fraktkostnader.
For spesialbestilte benker fra Delta/Lojer -> For retur av tilpassede benker, som ikke er forårsaket av feil forsendelse fra Swehealth, vil prisen på varene bli refundert med 20 % fradrag pluss fraktkostnader
Levering og transport
Frakten du betaler inkluderer levering til nærmeste utleveringssted, er det større og tyngre varer leveres det på døra. Trenger du hjelp med INN / HENT bestillingen må du kontakte fraktselskapet.
SweHealth vil varsle deg om varer som ikke er på lager via e-post.
For forsendelser som ikke blir hentet og pakken returneres, har SweHealth rett til å belaste kunden med et gebyr på minst 300 SEK for administrasjonskostnader + fraktkostnader
Ved bestilling i utlandet, send oss en e-post for korrekt fraktinformasjon, ellers vil vi returnere etter bestillingen hva de faktiske fraktkostnadene vil være
Klager / Transportskadet, hva gjør jeg?
Hvis du har mottatt en levering av en transportskadet pakke, må du selv sende inn en klage innen 24 timer til Fraktbolaget. Det er derfor av største viktighet at du sjekker produktene dine når du har hentet dem eller ved levering For å kunne reklamere mot fraktselskapet, må det være fysisk skade på produktet. Ta et bilde av emballasjen før du åpner pakken, dokumentasjonen er nødvendig i meldingen.
Når du har klaget på produktet ditt til fraktselskapet, er du velkommen til å kontakte oss eller på info[at]swehealth.se
Husk alltid å sende produktet i ytteremballasjen for ikke å skade originalemballasjen, pakk varene godt inn for å unngå skader.
Garanti
Swehealth gir 1 års garanti på alle våre produkter med mindre annet er oppgitt, samt 3 års klagerett iht. Awww.'ars guidelines.
Garantien er gyldig fra den opprinnelige kjøpsdatoen for varen. Det må fremvises kjøpskvittering for at garantien skal være gyldig.
Garantien gjelder ikke for varer som er lagret eller montert feil, brukt på en upassende eller feil måte, modifisert eller rengjort med feil rengjøringsmetode/-produkter.
Garantien gjelder ikke hvis produktet har blitt brukt i en annen sammenheng enn det det er beregnet for.
Garantien gjelder heller ikke transportskader eller demokopier.
Falske bestillinger:
Alle falske bestillinger vil bli politianmeldt. For å minimere risikoen for falske bestillinger, logger vi IP-adressen og ISPen med hver bestilling.
Force majeure:
SweHealth er ikke ansvarlig for forsinket ytelse forårsaket av omstendigheter utenfor SweHealths rimelige kontroll.
og har i så fall krav på tilleggstid for å oppfylle sine forpliktelser.
Eksempler på forhold er – uten å utgjøre en fullstendig liste – streik, terrorhandling, tekniske problemer, brann, lynnedslag, terrorangrep, krig
leverandør, transport- eller produksjonsforstyrrelser, valutakursendringer, myndighetshandlinger, lovverk eller naturkatastrofer. Disse omstendighetene skal utgjøre grunnlag for fritak for erstatning og andre straffer.
Kundeservice:
Vi i SweHealth streber etter å holde våre faste kostnader nede for å kunne tilby konkurransedyktige priser på
våre produkter for deg som kunde. Det betyr at vi ikke har noen telefonstøtte. Vi håndterer all kundeservice via e-post.
og svarer vanligvis umiddelbart, hverdager svarer vi innen 5 timer